Het doel was medewerkers werven voor nieuwe IT-afdeling. Het resultaat werd een employer branding campagne, uniforme werkenbij-website en de nieuwe bedrijfsfilm.
Binnen 6 maanden was er een hele nieuwe IT-afdeling opgezet. Onze opdrachtgever schrijft dit mede toe aan het beeldconcept.
Hun outcourced content creatie studio EMEA. Dat zijn we sinds 2014 voor tech-multinational Topcon. Hoe geef je ‘het Topcon-gevoel’ en laat je zien dat jouw oplossingen het verschil maken? Hoe integreer je content strategisch en campagnematig in je marketingmix?
Precies daarmee ondersteunen we Topcon in een vaste structuur, met een multi-disciplinair team en een dedicated producer. Het resultaat: jaarlijks 100+ content deliverables in 6 talen, gedraaid in heel EMEA.
Merkvoorkeur creëren voor het brede assortiment. Dat was de expliciete wens van AXA Home Security, leverancier van hang- en sluitwerk.
Om deze merkvoorkeur te creëren, ontwikkelden we samen een contentplan voor voornamelijk social media. Het resultaat: een serie sympathieke social uitingen die de merkvoorkeur significant deed stijgen.
KLINGER levert hoogwaardige producten. De kwaliteit van hun werk is terug te zien in de kwaliteit van de visuele content die wordt gemaakt. Dit versterkt de betrouwbaarheid, met als resultaat dat omzet stijgt en nieuwe medewerkers zich aanmelden.
Vanuit een jaarlijks pakket aan opnamedagen is er een breed palet aan visuele content beschikbaar. Deze staan per kanaal, in het juiste formaat voor ze klaar in de beelddatabank.
Solar Power Systems is specialist in zonnepanelen en groene stroom. Nu iedereen moet bijdragen aan een duurzamere wereld, pakt Solar Power Systems een voortrekkersrol.
Met video wilde het team niet communiceren op product- of bedrijfsniveau, maar een beweging in gang zetten: de groene golf. Samen ontwikkelden we een videocampagne waarin we het belang van een groene levensstijl uitlichten en de kijker uitnodigen aan te haken.
Van online naar offline verkoop. Van B2B naar B2C. Jaga, aanbieder en ontwikkelaar van duurzame klimaatoplossingen, zag in korte tijd de markt veranderen. Om aan te sluiten bij de nieuwe doelgroep en ook online ‘het Jaga-gevoel’ over te brengen, kozen zij voor de inzet van videomarketing. Met succes: hun omzet groeit.
Het doel was medewerkers werven voor nieuwe IT-afdeling. Het resultaat werd een employer branding campagne, uniforme werkenbij-website en de nieuwe bedrijfsfilm.
Binnen 6 maanden was er een hele nieuwe IT-afdeling opgezet. Onze opdrachtgever schrijft dit mede toe aan het beeldconcept.

Smeulders wil in de branche
“Alle video’s in onze branche zien er hetzelfde uit. Wij willen écht iets anders! We willen graag een wervingsvideo die in onze branche opvalt. Eén waarbij de nadruk ligt op het team gevoel; zoals sporters dat kennen.”
We ontwikkelden het concept, schreven het script en de voice-overtekst en zijn de opnamedag gaan voorbereiden. Zie hier het resultaat van een sportieve opnamedag en de energieke montage.
Technische uitdagingen, met grote verantwoordelijkheid, onder tijdsdruk en in weer en wind. Werken voor Pirtek is niet voor iedereen weggelegd. Dat maakt goede employer branding des te belangrijk. Video’s met het eerlijke en eigen verhaal van de collega’s die het werk doen, laat hun enthousiasme zien en geeft een oprecht beeld voor de èchte doelgroep.
Gras ziet er over de hele wereld anders uit. Dat weet marktleider Barenbrug als geen ander. Zij ontwikkelen al ruim honderd jaar graszaad.
Wij werden gevraagd voor het schrijven van de internationale videomarketingstrategie. Na akkoord zijn we gestart met videoproductie.
Benieuwd wat we voor
jullie kunnen doen?
maak een afspraak, bespreek je doelen en wij benoemen wat mogelijk is.
Vul hier je contactgegevens in en geef ons context waarover het gaat. Een producer of contentmaker neemt contact met je op.