Activatie

Sneller resultaat?

Wil je op korte termijn groeien of een nieuwe doelgroep bereiken? Dan is het belangrijk om jouw doelgroep actief op te zoeken via bestaande of nieuwe kanalen. Je huidige bereik is dan niet genoeg.

Met sterke content, slim mediabudget en kennis van sociale kanalen sporen wij jouw doelgroep op, activeren we ze met gerichte technieken en zetten we ze om in klanten.

go Goat - Activatie strategie

Hoe dan?

Met opvallende visuals en slimme advertenties maken we jouw content zichtbaar. Zo trek je de aandacht en start je een sterke verbinding met je doelgroep. Vertrouwen groeit zodra je relevant en herkenbaar bent.

Maar zichtbaarheid alleen is niet genoeg. Met een geautomatiseerde klantreis blijven we leads activeren via advertenties, e-mailopvolging en retargeting. Zo versterken we niet alleen je sales, maar ook je merk.

Targeten

We bepalen waar jouw doelgroep zich bevindt en kiezen de meest effectieve en betaalbare kanalen.

Activeren

Door slimme automatisering houden we leads en prospect betrokken en versterken we het vertrouwen.

Converteren

Met gerichte strategieën en continue optimalisatie zetten we interesse om in klanten.

Onze klanten:

Wat kan ik verwachten?

Stijgende omzet: Door klanten te bereiken die je eerder nog niet kende.

Talentwerving: Door gericht kandidaten aan te spreken die passen bij jouw profiel.

Merkvoorkeur: Door top-of-mind te blijven met consistente en impactvolle content.

Stappenplan

Wat is jullie proces?

Het activatie proces is overzichtelijk en gestructureerd. Eerst bepalen we samen wie je wilt bereiken en wat je wilt bereiken. Dit lijkt simpel, maar veel opdrachtgevers vinden dit lastig. Daarom helpen we je hierbij.

Daarna richten we de techniek en communicatie in. Zodra de eerste resultaten binnenkomen, analyseren we de data en sturen we bij waar nodig.

In ons maandelijkse overleg bespreken we de verbeterpunten en stellen we nieuwe optimalisaties voor.

actief
sinds 2010
>25 campagnes
in ons beheer
100% focus op
kwaliteit & effect

Wat is jullie toegevoegde waarde?

Ontzorging: E-mails & chat instellen, relevante content maken, teksten schrijven, visuals briefen en advertenties inrichten.

Efficiëntie: Slimme automatiseringen en optimale inzet van jouw mediabudget.

Optimalisatie: Wij rapporteren maandelijks over de behaalde resultaten en stellen verbeteringen voor.

Wie doet wat?

Wij nemen zoveel mogelijk werk uit handen. We vragen 1 uur per maand voor overleg. In de opstart fase vragen we wat meer tijd, zodat we de marketingboodschap en benodigde middelen kunnen afstemmen.

Daarna werken we zoveel mogelijk zelfstandig, zodat jij tijd bespaart. Tevens zul je het werk dat wij maken moeten reviewen. Voor de rest doen wij zoveel mogelijk.

Wat klanten over ons zeggen

Brigitte
Franssen

Marketing manager
Wassenburg Medical

“Creatief, kwalitatief en betrouwbaar. Een top team dat ik van harte aanbeveel!”

Babette
Hessels

Marketing coördinator
Autotaalglas

“Altijd duidelijk contact en uitstekend meedenken over de inzet van content.

Michiel
van Haaften

Creative manager
Topcon Positioning

“De activatie campagnes zorgen voor afspraken die door sales worden opgevolgd.”

Pakket
Medium

Als jij jouw omzet op korte termijn een extra boost wilt geven, dan is dit een ideaal pakket om gericht van start te gaan met online adverteren.

Inhoud van dit pakket:
Kiezen van kanalen
Doelgroeponderzoek
Bereik kwantificeren
Mediabudget advies
Boodschap bepalen
Campagnestructuur
Instellen advertenties
Landingspag.-advies
Monitoren resultaten
Maandelijks overleg

1.285 p/mnd
Doorlooptijd 6 maanden

Pakket
Large

1.825 p/mnd
Doorlooptijd 12 maanden

Pakket
Extra Large

3.725 p/mnd
Doorlooptijd 12 maanden

Wat levert het op?

Uitgaande van ons meest bewezen pakket Aafke, levert het dit op:

Overtuigende zichtbaarheid bij de juiste doelgroep: ze kunnen niet meer om jouw merk heen.
Direct contact met potentiële klanten, waardoor het vertrouwen kan groeien.
Een logische klantreis met bewezen CRO- en salestechnieken, zodat conversie een no-brainer wordt.

go Goat - foto en video voor website AXA Home Security

Wat zijn de kaders?

In deze samenwerking is niet alles vooraf volledig af te bakenen; vertrouwen en wederzijds begrip zijn essentieel. Als er toch een geschil ontstaat, hanteren we de volgende afspraken:

  • Gedurende 12 maanden zetten we vast aantal arbeidsuren in om de afgesproken deliverables te realiseren.
  • Het mediabudget is variabel en wordt direct door jou voldaan. Dit geeft je volledige controle over de investering.

Veelgestelde vragen

Uiteraard. Jij bent altijd eigenaar van de gebruikte tools en daarmee ook de klantreis, zodat je niet afhankelijk bent van ons.

Nee, de pakketten die je hier ziet zijn exclusief content creatie. Dit is bewust, want als jij als samenwerkt met een goede fotograaf of je krijgt beeld aangeleverd vanuit bijvoorbeeld een moederbedrijf, dan kunnen we daar mee werken. We weten ook nog niet wat de kwaliteit en creativiteit is die je nodig hebt aan visuele content. Door het los van elkaar aan te bieden, ben je dus flexibel en kan ons Activatie team adviseren in jouw belang.

Maandelijks bespreken we de voortgang en evalueren we wat werkt. Als iets moet worden aangepast, nemen we dat direct mee voor de volgende maand. Zo blijven we leren wat jouw organisatie nodig heeft.

Liever niet. De scherpe prijs-kwaliteitverhouding komt doordat we het proces standaardiseren. Jouw klantreis is uniek, maar het proces niet. Aanpassingen kunnen fouten veroorzaken. Op maat kan wel, maar is duurder door extra werk zoals extra kanalen en andere tooling.

Ja, voor Anna is dit 6 maanden en voor Aafke en Arianne is dit 12 maanden. Dit is nodig omdat we 3 verschillende tools inrichten, koppelen en vullen met content. Na enkele maanden behalen we het eerste resultaat. De maanden erna meten we en sturen we bij om een topresultaat te bereiken. Na een jaar kun je bewust kiezen of je verder wilt.

Ja! Je kunt beginnen met enkel de targeting, het voorwerk. Zo kun je onze werkwijze ervaren. Als dat bevalt, kun je doorgaan met activeren en converteren.

Alle content wordt eerst door jou gecontroleerd in een versie 1. Als jij tevreden bent, ronden we de content af en zetten we deze klaar. In de eerste periode vragen we meer feedback, zodat we jouw stijl en visie goed leren kennen.

Ja, je hebt een vaste content specialist als contactpersoon. Hij/zij werkt samen met de advertentiespecialist. Maandelijks is er contact met jou om afstemming te vinden over de deliverables en de optimalisaties.

Veel! Tijdens de opstart bespreken we jouw communicatieproblemen en doelen. We werken voorstellen uit en jij stuurt bij. Tijdens de opzet en optimalisaties blijf je betrokken. Zolang je helder bent over je doelen, maken we er samen iets moois van.

Plan een videocall

Direct in de agenda van eigenaar André
Stel je
vraag