AXA Home Security

casestudy

AXA Home Security

AXA Home Security
Samenwerking met
Axa Home Security

Merkvoorkeur creëren voor het brede assortiment. Dat was de expliciete wens van AXA Home Security, leverancier van hang- en sluitwerk.

Om deze merkvoorkeur te creëren, ontwikkelden we samen een contentplan voor voornamelijk social media. Het resultaat: een serie sympathieke social uitingen die de merkvoorkeur significant deed stijgen.

Zomercampagne
We maakten

online commercials

In deze serie lichten we het belang van de producten in het dagelijkse leven op originele en herkenbare wijze uit.

Dit is commercial zomercampagne.

Spelen

testimonial

Website
Website

Visueel en inhoudelijk

De visuele content, in de vorm van stills, foto’s en korte video’s, is verwerkt op vrijwel alle pagina’s van de website. Hierdoor laat AXA Home Security een sterkere identiteit zien.

Plan van aanpak
Wat hebben we gedaan

plan van aanpak

AXA Home Security wilde meer merkbekendheid en -voorkeur voor hun voornaamste productcategorie: hang- en sluitwerk.

Onze oplossing: een online content campagne rondom veiligheid in huis met in de hoofdrol… de consument!

go Goat - Plan van aanpak - strategie half

Benieuwd wat we voor jou kunnen maken?

plan een videocall en je weet het binnen 30 minuten

go Goat - serious content studio voor foto-, videoproducties
Maak een
afspraak

Plan de videocall wanneer het jou uitkomt.

Stel je
vraag

Laat een bericht achter.