Kriti Paul-Gera

Case study
Mosa Meat
Opdracht: corporate & employer branding
Deliverables: medewerkersportretten, social cut-downs
De storytelling plaatst het werk van Mosa Meat in een menselijke context. Ze laten zien welk verschil de drijfveren en de skills van hun mensen maken. Het werk draagt de gedeelde intrinsieke motivatie van de mensen uit. Waar ze voor staan en hoe dat bijdraagt aan de missie van Mosa Meat.
Corporate branding
Corporate
Branding
Marketingdoel: corporate & employer branding
Klantfase: awareness
Medewerkersportretten zijn geschikt om meer engagement te creëren. Ze schetsen op een authentieke manier een missie context van een organisatie. Voor Mosa Meat werkten we een video serie uit met social cutdowns. De portretten en teasers zijn gedistribueerd in blogs en via social.

Portretvideo Ludwig
Future farmer
Ludwig
De medewerkers van Mosa Meat vertellen vanuit een persoonlijk perspectief over de missie van Mosa Meat. Deze integere, bevlogen storytelling geeft het bedrijf een gezicht. Ook zorgt het voor de aanwas van nieuwe medewerkers die zich identificeren met de drijfveren van de geportretteerden.

Portretvideo Johanna
Future farmer
Johanna
De drijfveren van de organisatie in beeld door de ogen van een van de medewerkers. Tot het uiterste gaan om jouw doel te bereiken. De mentaliteit van Johanna als voorbeeld voor de cultuur bij Mosa Meat. Een groep bevlogen pioniers die samen hard werken aan de missie ‘a kinder way of making beef.’

Portretvideo Parinith
Future farmer
Parinith
De uiterst opmerkzame Parinith vertelt over zijn passie en zijn werk voor Mosa Meat. De verbinding ligt in zijn fascinatie voor de natuur en de wetenschap. In de portretvideo beleef je zijn intrinsieke motivatie en drijfveren om te werken voor Mosa Meat.
Videoserie

Een draaidag
Deliverables: een videoserie
Marketingdoel: corporate & employer branding
Klantfase: awareness
Met een efficiënte planning en een grondige voorbereiding was het doel om zoveel mogelijk video deliverables te produceren. Mosa Meat kon hierdoor meerdere malen de doelgroep bereiken met relevante video content. Het pakket bestond uit verdiepende portret video’s en activerende teasers.
Social teaser Johanna
cutdown 1/2
Social teaser Johanna
Als je investeert in een videoproductie, dan wil je natuurlijk dat die zo goed mogelijk bekeken wordt. Hoe doe je dat? Door het aantal contactmomenten uit te breiden. Voor Mosa Meat met bijv. een activerende teaser, de uitnodiging om de gehele video te bekijken.
Social teaser Ludwig
cutdown 2/2
Social teaser Ludwig
In marketing geldt: één keer is geen keer. Het meest effectief is een serie video’s. Met een frequente distributie bouw je een fanbase op dat uitkijkt naar nieuwe vergelijkbare content. Deze teaser van Ludwig is ingezet als social activatie met een link naar een verdiepende blog.
Benieuwd wat video
voor jullie kan doen?
bespreek je doelen en wij benoemen wat
de mogelijkheden zijn met jullie budget