bouw & techniek
renovatie industrieel gebied
Het videoformat van een case study biedt de mogelijkheid om inhoudelijk dieper in te gaan op een project, de uitdagingen en de aanpak. De combinatie van verschillende betrokkenen aan het woord, een voice-over en veel gevarieerd beeldmateriaal zorgt voor een 360º weergave van het bouwproject.
allround service
In de communicatie naar je doelgroep is het belangrijk om duidelijk te maken wat jouw product of dienst voor hen kan betekenen. In deze productie worden de eigen medewerkers van Pirtek in beeld gebracht. Door hun persoonlijke verhalen, de authentieke tone of voice en de oprechtheid van de werknemers, hopen we de doelgroep direct aan te spreken.
promotie Oyster
Een technisch product kan ook prima verhalend gepresenteerd worden, waarbij we de emotie van de kijker aanspreken in wat het product voor ze kan betekenen. In dit geval veiligheid, door middel van een serie korte fictie video’s met een twist.
clima canal productvideo
Een eenvoudige, elegante productvideo bestaande uit kwalitatieve productshots, muziek en teksten met productbeleving hoog in het vaandel. Zo wordt het gevoel van Jaga en hun producten overgebracht.
visuele content
Het belang van visuele content in moderne marketingstrategieën kan niet genoeg benadrukt worden. Het heeft de capaciteit om de aandacht te trekken, emoties op te roepen, informatie over te brengen en merkherkenning te versterken.
Visuele content fungeert als een krachtig hulpmiddel om je doelgroep te bereiken en betrokkenheid te stimuleren, wat uiteindelijk kan leiden tot verbeterde resultaten en groei voor uw merk en organisatie.
bouw nieuwe locatie
In de bouwsector draait het niet alleen om het eindresultaat, maar vooral om het proces en de aanpak. Voor PingProperties bezochten we vijf keer hetzelfde bouwproject om de voortgang in video’s vast te leggen. Zo geven we een compleet overzicht van het bouwproces en als kers op de taart het uiteindelijke resultaat.
E2E condensor
Niet alle techniek hoeft tot in detail uitgelegd te worden. Soms is het voldoende om de doelgroep van de mogelijkheden en voordelen te overtuigen. Technische informatie volgt dan via andere media. Een korte en krachtige animatie zoals deze is dan het gerichte resultaat.
productvideo plunjer afsluiting
We plaatsen jouw product in de spotlight, waarbij we de technische USP’s subtiel en beknopt weergeven met tekstanimaties. Wil je ze alle 38 zien glanzen? Bekijk de case study.
bedrijvenpark
Laten zien wat er mogelijk is, maar nog niet bestaat. Dat blijft een uitdaging in de bouw en techniek. De combinatie van videobeelden en animatie lay-over biedt de doelgroep een kijkje in de toekomst en geeft inspiratie om mogelijkheden te zien.
wearable technology
Een uitstekend voorbeeld van een corporate video die een mooie balans vindt tussen product, bedrijf en visie. Het verhaal is helder en beknopt, waardoor de essentie goed overkomt en Elitac’s visie duidelijk wordt gepresenteerd.
sinds 2010 meer dan 3.500 video- & fotoproducties
Visuele content helpt bij het bereiken van bedrijfsdoelen door aandacht te trekken, mensen te werven, omzet te verhogen, vertrouwen te winnen en een sterk imago op te bouwen. Het maakt de boodschap snel duidelijk, wat leidt tot meer betrokkenheid en succes.
Altera product-kenmerken
Levensechte 3D-animaties en renders bieden mogelijkheden die met video-opnames niet altijd haalbaar zijn. Elke omgeving, weersituatie, inrichting en producthandeling kan tot in detail worden gevisualiseerd. Dit maakt het een ideale oplossing, afhankelijk van het doel. Deze techniek is namelijk minder effectief voor het realistisch overbrengen van menselijke emoties en interacties.
product-introductie EVY
Visueel maken wat (nog) niet zichtbaar is, dat blijft een groot pluspunt van animatie. Zo kun je gelijktijdig je inhoudelijke boodschap goed overbrengen én je product visueel sterk presenteren.
bedrijfsfilm
Schroefjes en moertjes. Niet het meest spraakmakende assortiment om een interessante bedrijfsfilm van te maken, maar desondanks een onmisbaar product voor vele doelgroepen. Dat maakt het dan weer het perfecte uitgangspunt voor een overtuigend verhaal.
case study Startblock
Een case study is een sterk format als bewijsvoering voor je product of dienst. Een praktijkvoorbeeld waarin je partners en opdrachtgevers aan het woord komen maakt het verhaal en de bewijsvoering af.