bouw & techniek

Voorbeeld content

bouw & techniek

Topcon positioning

renovatie industrieel gebied

Het videoformat van een case study biedt de mogelijkheid om inhoudelijk dieper in te gaan op een project, de uitdagingen en de aanpak. De combinatie van verschillende betrokkenen aan het woord, een voice-over en veel gevarieerd beeldmateriaal zorgt voor een 360º weergave van het bouwproject.

Pirtek

allround service

In de communicatie naar je doelgroep is het belangrijk om duidelijk te maken wat jouw product of dienst voor hen kan betekenen. In deze productie worden de eigen medewerkers van Pirtek in beeld gebracht. Door hun persoonlijke verhalen, de authentieke tone of voice en de oprechtheid van de werknemers, hopen we de doelgroep direct aan te spreken.

AXA Home Secuirty

promotie Oyster

Een technisch product kan ook prima verhalend gepresenteerd worden, waarbij we de emotie van de kijker aanspreken in wat het product voor ze kan betekenen. In dit geval veiligheid, door middel van een serie korte fictie video’s met een twist.

Jaga Climate Designers

clima canal productvideo

Een eenvoudige, elegante productvideo bestaande uit kwalitatieve productshots, muziek en teksten met productbeleving hoog in het vaandel. Zo wordt het gevoel van Jaga en hun producten overgebracht.

Het belang van

visuele content

Het belang van visuele content in moderne marketingstrategieën kan niet genoeg benadrukt worden. Het heeft de capaciteit om de aandacht te trekken, emoties op te roepen, informatie over te brengen en merkherkenning te versterken.

Visuele content fungeert als een krachtig hulpmiddel om je doelgroep te bereiken en betrokkenheid te stimuleren, wat uiteindelijk kan leiden tot verbeterde resultaten en groei voor uw merk en organisatie.

PingProperties

bouw nieuwe locatie

In de bouwsector draait het niet alleen om het eindresultaat, maar vooral om het proces en de aanpak. Voor PingProperties bezochten we vijf keer hetzelfde bouwproject om de voortgang in video’s vast te leggen. Zo geven we een compleet overzicht van het bouwproces en als kers op de taart het uiteindelijke resultaat.

Tummers food processing solutions

E2E condensor

Niet alle techniek hoeft tot in detail uitgelegd te worden. Soms is het voldoende om de doelgroep van de mogelijkheden en voordelen te overtuigen. Technische informatie volgt dan via andere media. Een korte en krachtige animatie zoals deze is dan het gerichte resultaat.

KLINGER The Netherlands

productvideo plunjer afsluiting

We plaatsen jouw product in de spotlight, waarbij we de technische USP’s subtiel en beknopt weergeven met tekstanimaties. Wil je ze alle 38 zien glanzen? Bekijk de case study.

Medel

bedrijvenpark

Laten zien wat er mogelijk is, maar nog niet bestaat. Dat blijft een uitdaging in de bouw en techniek. De combinatie van videobeelden en animatie lay-over biedt de doelgroep een kijkje in de toekomst en geeft inspiratie om mogelijkheden te zien.

Geit berg
go Goat
Elitac

wearable technology

Een uitstekend voorbeeld van een corporate video die een mooie balans vindt tussen product, bedrijf en visie. Het verhaal is helder en beknopt, waardoor de essentie goed overkomt en Elitac’s visie duidelijk wordt gepresenteerd.

Nedinsco

depth-view pro

Een technisch geavanceerde animatie voor een even geavanceerd product. Dankzij de ‘exploded view’ maken we aspecten zichtbaar die normaal onzichtbaar blijven, waardoor de werking van het product helder wordt weergegeven.

Solar Power Systems

zonnepanelen voor particulieren

Jouw visie en missie, verteld door en gefilmd met je eigen medewerkers. Dit resulteert in een persoonlijke en oprechte video die niet alleen je dienst, maar ook je organisatie in de spotlight zet.

Eurogarant

de vakidioten

Voor Eurogarant creëerden we een videoserie in mockumentary-stijl, waarin we echte klantvragen beantwoorden via fictieve personages. Een mockumentary is een fictieve documentaire met een humoristische of satirische insteek. Deze humoristische vertelvorm biedt de flexibiliteit om op een toegankelijke manier duidelijke informatie over te brengen.

Leuk weetjes

sinds 2010 meer dan 3.500 video- & fotoproducties

Visuele content helpt bij het bereiken van bedrijfsdoelen door aandacht te trekken, mensen te werven, omzet te verhogen, vertrouwen te winnen en een sterk imago op te bouwen. Het maakt de boodschap snel duidelijk, wat leidt tot meer betrokkenheid en succes.

AVZ

Altera product-kenmerken

Levensechte 3D-animaties en renders bieden mogelijkheden die met video-opnames niet altijd haalbaar zijn. Elke omgeving, weersituatie, inrichting en producthandeling kan tot in detail worden gevisualiseerd. Dit maakt het een ideale oplossing, afhankelijk van het doel. Deze techniek is namelijk minder effectief voor het realistisch overbrengen van menselijke emoties en interacties.

Hencon

product-introductie EVY

Visueel maken wat (nog) niet zichtbaar is, dat blijft een groot pluspunt van animatie. Zo kun je gelijktijdig je inhoudelijke boodschap goed overbrengen én je product visueel sterk presenteren.

Magnavale

bouw logistiek centrum

Een ingewikkelde, logistieke puzzel simpel uitgelegd in een functionele en heldere 2D animatie. Dit is een goed voorbeeld van terug naar de kern van het verhaal en deze visualiseren met een eenvoudig te volgen animatie.

Fabory

bedrijfsfilm

Schroefjes en moertjes. Niet het meest spraakmakende assortiment om een interessante bedrijfsfilm van te maken, maar desondanks een onmisbaar product voor vele doelgroepen. Dat maakt het dan weer het perfecte uitgangspunt voor een overtuigend verhaal.

Geit kijkt om hoek met tekst
Looking for a
seriously smart content studio?
Al jouw visuele content binnen handbereik en met één duidelijke look-and-feel? Dat is wat wij voor jou kunnen betekenen. We produceren allerlei visuele content in vrijwel alle talen en we voorzien het materiaal van pakkende teksten.
DYKA

case study Startblock

Een case study is een sterk format als bewijsvoering voor je product of dienst. Een praktijkvoorbeeld waarin je partners en opdrachtgevers aan het woord komen maakt het verhaal en de bewijsvoering af.

Coolworld

altijd de juiste temperatuur

Hier is nog een voorbeeld van een case study waarin we in de praktijk laten zien hoe een dienst of product werkt. Met slechts één draaidag kunnen we zowel interviews als beeldmateriaal opnemen, zodat je verhaal op inhoudelijke én visuele wijze helder wordt overgebracht.

Technisch Bureau West-Brabant

een andere bedrijfsfilm

Logistiek wordt misschien niet gezien als het meest spannende onderwerp voor een bedrijfsfilm, maar wij laten zien dat het anders kan! Met deze film voor TBWB vertellen we aan de hand van een metafoor wat zij doen voor de logistieke sector. Dit levert zowel visueel als inhoudelijk een boeiend verhaal op.

Illbruck

technische support content

Technische animaties worden sterker door menselijke elementen en een passende voice-over toe te voegen. Dit maakt de situatie herkenbaar en prettig om te bekijken, zodat de doelgroep zich ermee kan identificeren. Animaties zijn daardoor veelzijdige formats waarmee je elke keuze kunt afstemmen op de boodschap die je wilt overbrengen.

TKH Security

eventregistratie

De verhuizing naar een nieuwe huisvesting is een feestelijke mijlpaal. Door familie en vrienden erbij te betrekken, benadrukt TKH Security hun sterke focus op een sociale werkomgeving. Met deze eventvideo brengen ze die boodschap ook over naar de sector.