AXA Home Security

casestudy

AXA Home Security

AXA Home Security
Samenwerking met
Axa Home Security

Merkvoorkeur creëren voor het brede assortiment. Dat was de expliciete wens van AXA Home Security, leverancier van hang- en sluitwerk.

Om deze merkvoorkeur te creëren, ontwikkelden we samen een contentplan voor voornamelijk social media. Het resultaat: een serie sympathieke social uitingen die de merkvoorkeur significant deed stijgen.

Zomercampagne
We maakten

online commercials

In deze serie lichten we het belang van de producten in het dagelijkse leven op originele en herkenbare wijze uit.

Dit is commercial zomercampagne.

Spelen
Vakantieklusser
Commercial

vakantie klusser

Deze korte video speelt in op het verlangen om met een gerust hart vakantie te vieren. Dat wil natuurlijk iedereen!

Spelen
Oyster
Commercial

Oyster raamsluiting

In deze korte video spelen we met aannames van de kijker rond het thema (on)veiligheid. Instinctief roept de combinatie jong kind – klimmen – raam direct reacties op.

Spelen
Deurbeslag
Commercial

deurbeslag

In deze commercial spelen we in op een dieper en algemeen verlangen: een veilige plek, waar je goed kunt slapen.

Spelen
Ventileren
Commercial

Stijlvol ventileren

Als je een klus eenmaal aanpakt dan wil je het ook tot in de puntjes mooi afgewerkt hebben. In deze campagne koppelen we AXA aan kwaliteit en esthetiek.

Spelen
Verhuizen
Commercial

veilig verhuizen

AXA Home Security gaat voor ‘Samen maken we Nederland veiliger’ en wil het publiek dan ook goed informeren over de mogelijkheden om een veilig thuis te creëren.

Spelen
Nieuwe woning
Commercial

nieuwe woning

Een huis zonder te zien kopen? Als het hang- en sluitwerk goed is… verkocht!

Spelen
Extra sleutel
Commercial

extra sleutel

Romantiek is… In deze commercial spelen we met de clichés van romantische films. Maar dan met een lekker praktische, Nederlandse doorvertaling, een leuke knipoog.

Spelen

testimonial

Website
Website

Visueel en inhoudelijk

De visuele content, in de vorm van stills, foto’s en korte video’s, is verwerkt op vrijwel alle pagina’s van de website. Hierdoor laat AXA Home Security een sterkere identiteit zien.

YouTube
YouTube

video portfolio

AXA heeft een praktisch ingericht YouTube-kanaal. Hier staan de video’s gestald om op andere plekken getoond te worden. Er is geen actieve promotie van of naar dit kanaal.

Linkedin
Linkedin

belangrijk kanaal

AXA Home Security heeft geen eigen kanaal op LinkedIn. Op de webpagina van het moederbedrijf worden de uitingen van andere kanalen vrijwel 1op1 overgenomen.

Instagram
Instagram

Afwijkende maten

AXA heeft misschien wel één van de meest visueel aantrekkelijkste accounts in zijn werkveld. Consistent worden huisstijl en visuals gecombineerd.

Plan van aanpak
Wat hebben we gedaan

plan van aanpak

AXA Home Security wilde meer merkbekendheid en -voorkeur voor hun voornaamste productcategorie: hang- en sluitwerk.

Onze oplossing: een online content campagne rondom veiligheid in huis met in de hoofdrol… de consument!

go Goat - Plan van aanpak - strategie half
Contentplan
Contentplan

wat gaan we wanneer maken

Opdrachtgever AXA Home Security had heel goed voor ogen wat ze wilden vertellen. Alleen nog niet uitgedacht hoe dat over te brengen.

Op basis van de briefing bedachten we alledaagse situaties. De beste en meest betaalbare om te maken zijn uitgekozen en verwerkt in een concreet contentplan per campagne.

go Goat contentplan leeg
Beeldconcept
Beeldconcept

hoe gaat het er uitzien?

We maakten mood- en storyboards om de verhaallijnen visueel te maken. We bepaalde de manier van filmen en de het gevoel dat we wilde overbrengen.

AXA
Opnamedagen
Opnamedagen

informeren en afstemmen

De opnamedagen zijn voorbereiden met een callsheet. Dit is een minuut tot minuut draaiboek van de dag. Alle scenes zijn op voorhand uitgedacht. Tijdens de opnamedagen loopt het dan ook lekker door.

Tuyn kamer strategie
Beelddatabank
Beelddatabank

alle content staat klaar

Bij oplevering zijn er veel verschillende uitingen die je als opdrachtgever krijgt aangeleverd. We plaatsen dit overzichtelijk voor je in een beelddatabank. Zo is alle visuele content die we uit een opnamedag halen voor je beschikbaar op één plek.

AXA case

Benieuwd wat we voor jou kunnen maken?

plan een videocall en je weet het binnen 30 minuten

go Goat - serious content studio voor foto-, videoproducties
Maak een
afspraak

Plan de videocall wanneer het jou uitkomt.

Stel je
vraag

Laat een bericht achter.