AXA Home Security
Merkvoorkeur creëren voor het brede assortiment. Dat was de expliciete wens van AXA Home Security, leverancier van hang- en sluitwerk.
Om deze merkvoorkeur te creëren, ontwikkelden we samen een contentplan voor voornamelijk social media. Het resultaat: een serie sympathieke social uitingen die de merkvoorkeur significant deed stijgen.
online commercials
In deze serie lichten we het belang van de producten in het dagelijkse leven op originele en herkenbare wijze uit.
Dit is commercial zomercampagne.
vakantie klusser
Deze korte video speelt in op het verlangen om met een gerust hart vakantie te vieren. Dat wil natuurlijk iedereen!
Oyster raamsluiting
In deze korte video spelen we met aannames van de kijker rond het thema (on)veiligheid. Instinctief roept de combinatie jong kind – klimmen – raam direct reacties op.
deurbeslag
In deze commercial spelen we in op een dieper en algemeen verlangen: een veilige plek, waar je goed kunt slapen.
Stijlvol ventileren
Als je een klus eenmaal aanpakt dan wil je het ook tot in de puntjes mooi afgewerkt hebben. In deze campagne koppelen we AXA aan kwaliteit en esthetiek.
veilig verhuizen
AXA Home Security gaat voor ‘Samen maken we Nederland veiliger’ en wil het publiek dan ook goed informeren over de mogelijkheden om een veilig thuis te creëren.
nieuwe woning
Een huis zonder te zien kopen? Als het hang- en sluitwerk goed is… verkocht!
extra sleutel
Romantiek is… In deze commercial spelen we met de clichés van romantische films. Maar dan met een lekker praktische, Nederlandse doorvertaling, een leuke knipoog.
testimonial
Visueel en inhoudelijk
De visuele content, in de vorm van stills, foto’s en korte video’s, is verwerkt op vrijwel alle pagina’s van de website. Hierdoor laat AXA Home Security een sterkere identiteit zien.

video portfolio
AXA heeft een praktisch ingericht YouTube-kanaal. Hier staan de video’s gestald om op andere plekken getoond te worden. Er is geen actieve promotie van of naar dit kanaal.

belangrijk kanaal
AXA Home Security heeft geen eigen kanaal op LinkedIn. Op de webpagina van het moederbedrijf worden de uitingen van andere kanalen vrijwel 1op1 overgenomen.

Afwijkende maten
AXA heeft misschien wel één van de meest visueel aantrekkelijkste accounts in zijn werkveld. Consistent worden huisstijl en visuals gecombineerd.

plan van aanpak
AXA Home Security wilde meer merkbekendheid en -voorkeur voor hun voornaamste productcategorie: hang- en sluitwerk.
Onze oplossing: een online content campagne rondom veiligheid in huis met in de hoofdrol… de consument!

wat gaan we wanneer maken
Opdrachtgever AXA Home Security had heel goed voor ogen wat ze wilden vertellen. Alleen nog niet uitgedacht hoe dat over te brengen.
Op basis van de briefing bedachten we alledaagse situaties. De beste en meest betaalbare om te maken zijn uitgekozen en verwerkt in een concreet contentplan per campagne.

hoe gaat het er uitzien?
We maakten mood- en storyboards om de verhaallijnen visueel te maken. We bepaalde de manier van filmen en de het gevoel dat we wilde overbrengen.

informeren en afstemmen
De opnamedagen zijn voorbereiden met een callsheet. Dit is een minuut tot minuut draaiboek van de dag. Alle scenes zijn op voorhand uitgedacht. Tijdens de opnamedagen loopt het dan ook lekker door.

alle content staat klaar
Bij oplevering zijn er veel verschillende uitingen die je als opdrachtgever krijgt aangeleverd. We plaatsen dit overzichtelijk voor je in een beelddatabank. Zo is alle visuele content die we uit een opnamedag halen voor je beschikbaar op één plek.

Benieuwd wat we voor jou kunnen maken?
plan een videocall en je weet het binnen 30 minuten

Plan de videocall wanneer het jou uitkomt.
Laat een bericht achter.