Jaga Climate Designers
Samen met Jaga namen we hun positionering en doelgroepen (B2C en B2B) onder de loep. Omdat de customer journey en contentbehoefte per doelgroep verschilt, ontwikkelden we twee videomarketing-strategieën: één voor consumenten en één voor de zakelijke installatiemarkt.
consumenten content
Om de consument – een nieuwe doelgroep voor Jaga – te informeren en te enthousiasmeren, maakten we een breed palet complementerende video’s in de customer journey.
Bijvoorbeeld deze productvideo!

social advertenties
In marketing geldt: één keer is geen keer. Oftewel: wie de doelgroep aan wil zetten tot aankoop, doet er goed aan gebruik te maken bij de kracht van herhaling. Voor Jaga maakten we een breed scala social advertising video’s.
Met deze serie geven we potentieel geïnteresseerde consumenten verdiepende productinformatie.
product teasers
Voor Jaga maakten we een serie productteasers. Deze werden in meerdere talen ingezet in Europa en Noord-Amerika. Product teasers zijn vaak breed inzetbaar in de customer journey.
Denk aan: onder de aandacht te komen van een nieuw publiek. Geïnteresseerde mensen nader informeren en/of triggeren tot aankoop.
Strada Hybrid
Online commercials worden met veel aandacht gemaakt. Ieder beeld, geluid en beweging moet de hoofdboodschap ondersteunen. In deze commercial geven we met een warme sfeer en mensen in de hoofdrol de kijker het Jaga-gevoel.
Het geanimeerde deel van de video sluit aan op de informatiebehoefte van de consument in deze oriëntatiefase.
fabriek impressie
Met een fabrieksimpressie straal je als bedrijf transparantie, betrouwbaarheid en kwaliteit uit. Door het productieproces in beeld te brengen kan de bestaande en nieuwe doelgroep zelf zien hoe doordacht en zorgvuldig de productie verloopt. Immers: zien = geloven!
Jaga gebruikt de impressie op de website en bij presentaties om nieuwe klanten te werven.
productuitleg
Consumenten die bijna overgaan tot aankoop zijn vaak op zoek naar verdiepende informatie. Ook willen ze bevestigd zien dat het product dat ze op het oog hebben écht toegevoegde waarde heeft.
Omdat animatie bij uitstek geschikt is om op een laagdrempelige manier in de inhoud te duiken, ontwikkelden we een serie 3D productanimaties voor Jaga.
nieuwe woning
Een huis zonder te zien kopen? Als het hang- en sluitwerk goed is… verkocht!
technische informatie
Consumenten die bijna overgaan tot aankoop zijn vaak op zoek naar verdiepende informatie. Ook willen ze bevestigd zien dat het product dat ze op het oog hebben écht toegevoegde waarde heeft.
Omdat animatie bij uitstek geschikt is om op een laagdrempelige manier in de inhoud te duiken, ontwikkelden we voor Jaga een serie 2D productanimaties.
testimonial
zakelijke markt content
Jaga verkoopt duurzame klimaatoplossingen aan installatiebedrijven in Europa en Noord-Amerika. Speciaal voor deze B2C-markt ontwikkelden we een serie productvideo’s in meerdere talen, zoals deze productvideo voor de Canadese markt.

fabriek impressie
Met een fabrieksimpressie straal je als bedrijf transparantie, betrouwbaarheid en kwaliteit uit. Door het productieproces in beeld te brengen kan de bestaande en nieuwe doelgroep zelf zien hoe doordacht en zorgvuldig de productie verloopt. Immers: zien = geloven! Jaga gebruikt de impressie op de website en bij presentaties om nieuwe klanten te werven.
Jaga gebruikt de impressie op de website en bij presentaties om nieuwe klanten te werven.

video testimonial
Een tevreden klant is de beste ambassadeur voor je product of dienst. Voor Jaga maakten we een reeks videotestimonials. Jaga zette deze testimonials in om nieuwe klanten te werven en overtuigen.

case studies
Voor Jaga maakten we een serie case studies voor de zakelijke markt. Aan de hand van één bijzonder project zoomen we in op een bijzonder project, samenwerking en diepere drijfveren. Jaga zette deze serie in om potentieel nieuwe klanten te werven.
productvideo’s
Met een serie inhoudelijke productvideo’s geeft Jaga bestaande en nieuwe klanten een beeld van nieuwe producten, technieken en USP’s. Zie voorbeeld hiernaast.
gemixed met video
Voor de introductie van Briza Net Zero maakten we deze video. Een dingetje… het product was nog niet beschikbaar. We losten het op met video beeld en 3D-renders van hoge kwaliteit.
3D-Animaties
Animatie is bij uitstek geschikt om op een laagdrempelige manier de inhoud in te duiken. In deze serie animaties sluiten we aan bij het kennisniveau van de zakelijke klant en zoomen we in op USP’s en specificaties. Ideaal voor nieuwe en bestaande klanten die willen weten wat er te koop is.

nieuwe woning
Een huis zonder te zien kopen? Als het hang- en sluitwerk goed is… verkocht!
instructie video’s
Bij high-end producten hoort goede aftersales. Voor Jaga maakten we een grote serie productvideo’s. Een goede zet, want klanten die goed geholpen zijn, zijn de beste ambassadeurs van je product.

en wat dacht je van deze video?
Benieuwd wat we voor jou kunnen maken?
plan een videocall en je weet het binnen 30 minuten

Plan de videocall wanneer het jou uitkomt.
Laat een bericht achter.