Mosa Meat

Kriti Paul-Gera
SpelenSpelen
Case study
Mosa Meat

Opdracht: corporate & employer branding
Deliverables: medewerkersportretten, social cut-downs

De storytelling plaatst het werk van Mosa Meat in een menselijke context. Ze laten zien welk verschil de drijfveren en de skills van hun mensen maken. Het werk draagt de gedeelde intrinsieke motivatie van de mensen uit. Waar ze voor staan en hoe dat bijdraagt aan de missie van Mosa Meat.

Corporate branding
Corporate
Branding

Marketingdoel: corporate & employer branding
Klantfase: awareness

Medewerkersportretten zijn geschikt om meer engagement te creëren. Ze schetsen op een authentieke manier een missie context van een organisatie. Voor Mosa Meat werkten we een video serie uit met social cutdowns. De portretten en teasers zijn gedistribueerd in blogs en via social.

Mosa Meat Brandmovie
Videoserie
Videoserie voor Mosa Meat
Een draaidag
Deliverables: een videoserie

Marketingdoel: corporate & employer branding
Klantfase: awareness

Met een efficiënte planning en een grondige voorbereiding was het doel om zoveel mogelijk video deliverables te produceren. Mosa Meat kon hierdoor meerdere malen de doelgroep bereiken met relevante video content. Het pakket bestond uit verdiepende portret video’s en activerende teasers.

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Benieuwd wat video
voor jullie kan doen?

bespreek je doelen en wij benoemen wat
de mogelijkheden zijn met jullie budget

CONTACT
FORMULIER