how-to | support | FAQ
opmeten en vervangen
Je producten en hun gebruik toegankelijk maken voor een brede doelgroep geeft een boost aan je verkoopcijfers. Deze video’s laten in simpele stappen de benodigde handelingen en informatie zien. De tekst animaties maken het nog duidelijker.
Van alle AXA producties maakten we een case study
borgen dynamische belastingen
Eigen technische mensen zijn een eindeloze bron van informatie over je product. Hen het verhaal laten doen is een persoonlijke en overtuigende manier om kennis van zaken te laten zien.
support en FAQ content?
Duidelijke visuele content, inclusief ondersteunende how-to en FAQ-content, versterkt de merkautoriteit van een organisatie. De kwaliteit van foto’s, video’s, illustraties en animatie bevestigt of verandert het imago van het bedrijf.
Visuele how-to content draagt bij aan:
- customer experience
- zoekmachine-optimalisatie
- conversieratio
Visuele how-to en FAQ content zijn waardevolle marketinginvesteringen vanwege klanttevredenheid, merkbereik, vertrouwen en online zichtbaarheid.
how-to-install Oxygen
Installateurs zijn voor Jaga een belangrijke doelgroep en daarnaast mede verantwoordelijk voor de customer experience van de eindgebruiker. Door hen te voorzien van duidelijke informatie voor goede installatie van hun verwarming en koeling oplossingen, werken installateurs graag met Jaga producten. En is de eindklant verzekerd van goede installatie en gebruiksgemak.
hoe voorkom ik ijs in mijn koelkast
Animatie is altijd een sterke manier om feitelijke informatie duidelijk en beeldend over te brengen. Het is minder persoonlijk dan video en echte mensen, maar door de stem, animatiestijl en muziek kun je hier wel een herkenbare stempel op drukken.
kalibreren basisbak
Met video’s uit het werkveld en zonder poespas sluit een organisatie als Topcon goed aan bij de gebruikers van hun oplossing. Hiermee laten we zien dat ze hun doelgroep en gebruikers goed kennen en ze de oplossingen bieden waar zij behoefte aan hebben.
ruit-vervangen
Schade aan je auto is altijd vervelend als consument. Naast kosten en gedoe, ook omdat je zelf geen verstand hebt van die technische zaken. Door hun klant goed te informeren over schadeherstel geeft Autotaalglas hun klanten de regie over het proces.